"קפה טאיזו" היא חוויה חדשה להזמנת משלוח בעיר, מבית היוצר של טאיזו ושף יובל בן נריה. השף בן נריה יצר תפריט חדש המתאים לחוויית משלוחים יומיומית, נגישה, מוקפדת ויצירתית – עד הבית. התפריט הרחב מציג מגוון מנות ממטבחי דרום מזרח אסיה בהם התמחה שף בן נריה מיום שיצא למסע קולינרי במזרח אסיה, טרום פתיחת מסעדת טאיזו. התפריט אוצר מנות קלאסיות לצד מנות בפרשנות אישית ומקומית. מסע רחב של טעמים, מרקמים וטעמים המאפשר לשוטט בין מדינות, שווקים ותרבויות. בנוסף, משלב התפריט מוצרים שניתן להשיג רק בטאיזו ומיוצרים למסעדה בלבד, סאקה בייבוא אישי, יינות בלייבל פרטי, וקוקטיילים ייחודיים.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים – החשמונאים 99, תל אביב קומת קרקע–
קיימות חניות נכים ברחוב החשמונאים וגם בחניון כיכר גבעון (בתשלום) כולל לרכב גבוה. מהחניון יש מעלית.
קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
קיימים שירותי נכים נגישים עם מעלית לקומה -1 עם שירותי נכים.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לקוחות נגיש
הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:30-18:00